همایش خبرنگاران افتخاری بسیج در سالن شهداء سپاه مهریز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار یزد فردا ، در این همایش که با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج و همچنین خبرگزاریهای رسمی که در نشر اخبار مربوط به بسیج همکاری داشته اند برگزارشد
 پس از تلاوت قرآن و خیرمقدم مسئول روابط عمومی و تبلیفات سپاه و ارائه گزارش عملکرد خبرنگاران افتخاری سپاه در سال جاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء در ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت نقش برجسته بسیج در انقلاب پرداخت و گفت : مردمی با ایمان و اخلاص و بدون تعریف و تمجید از اسلام دفاع می کنند لذا بسیج حرکتی افتخاریست و هیچگونه محدودیتی از نظر سن ،جنس وشغل در این زمینه وجود ندارد .
سرهنگ سبز علی اکبری در ادامه سخنانش به حساس بودن نقش و وظیفه خبرنگار در جامعه اشاره کرد و علت بسیاری از کج رفتاریها ،کج فهمیها و اخلال گریها را عدم اطلاع رسانی منطبق بر واقعیت دانست .
وی همچنین با بیان اینکه استکبار جهانی در همه جا به خصوص در خبررسانیها برای رسیدن به مقاصد و آرزوها و چپاول کشورها حرمت شکنی کرده و با نشر اخبار کاذب به کار مطبوعات خیانت می کنند از خبرنگاران خواست با خبررسانی واقعیات ،دشمن را از رسیدن به خواسته اش ناامید کنند. گفتنیست در پایان مراسم با دادن هدایایی از خبرنگاران نمونه بسیج تقدیر بعمل آمد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا